Megújultunk! Interjú Illés Zoltánnal


 1. Arculat váltás történt a Duna Takarék Banknál. Miért látták szükségesnek a váltást?

Illés Zoltán:Az 1960-ban alapított Duna Takarékszövetkezet 2013. szeptember 30-án alakult bankká. Az új működési formához kapcsolódóan átalakítottuk a szervezeti felépítést, szigorúbb prudenciális elveket vezettünk be, és felülvizsgáltuk szolgáltatásaink, termékeink körét.

Az arculat megújításának célja, hogy frissítsük, modernizáljuk a Bankról kialakult képet, hangsúlyozzuk a banki működési forma előnyeit, megkülönböztessük magunkat versenytársainktól, ugyanakkor utaljunk hagyományos értékeinkre: elsősorban a bizalomra és a biztonságra.

 
2. Megváltozik a bank neve is?

I.Z.: Nem, hivatalos nevünk továbbra is Duna Takarék Bank Zrt.

 

3. Az új logóból elhagyták a takarék szót. Ez egyfajta szakítás a múlttal?

I.Z.: Semikképp sem. Nagyon fontosnak tartjuk közel 60 éves múltunkat, büszkék vagyunk az ügyfeleinkkel kialakított bizalmi, személyes kapcsolatra. A változás és a fejlődés azonban pont ugyanennyire szerves része életünknek. Univerzális Bank lettünk. Szolgáltatási palettánk ma már teljeskörű, megtalálhatók még ugyan benne az okmányos betétek, takarékszelvények, de például a new yorki tőzsdére bejegyzett vállalatok részvényeinek beszerzésében is tudunk segítséget nyújtani. Szerettük volna az új logóban ezt a fejlődést érzékeltetni és a hangsúlyt a banki működési formára helyezni. Ennek megfelelően az új arculatban a Bank szó kiemelten szerepel, de utalva múltunkra a Duna-, és a Takarék szavak kezdőbetűi is helyet kaptak.

 
4. Változtak a színek is?

I.Z.: Itt inkább csak frissítésről beszélhetünk. Figyelmbe vettük, hogy az egyre nagyobb teret nyerő digitális felületeken az élénkebb árnyalatok erősebb hatásúak.

 

5 .  Van köze a váltásnak a takarékszövetkezeti integrációhoz?

I.Z.: Mindössze annyiban, hogy az integráció tagjai ugyanolyan versenytársaink, mint a többi hitelintézet. Fontos tehát, hogy értékeinket hangsúlyozva meg tudjuk különböztetni magunkat tőlük.

 

8. Az arculatváltáshoz kapcsolódóan módosítottak a termékeiken, illetve szolgáltatásaikon?

I.Z.: Ahogy korábban is említettem, az elmúlt években jelentős előrelépéseket tettünk ezen a téren. Úgy gondolom mára már teljes körű a szolgáltatási palettánk. Az arculatváltás ennek a folyamatnak inkább már csak egy utolsó lépése. Ez nem jelenti, hogy ne gondolkoznánk folyamatosan azon, hogy  tudnánk még jobbak, még közvetlenebbek lenni. Menedzserként és tulajdonosként vallom, hogy a piaci változásokra úgy kell reagálnunk, hogy ügyfeleink azokból csak az előnyöket érzékeljék. Jó példa erre az azonnali átutalás témaköre. Rengeteg erőfeszítés, fejlesztés és munka áll amögött, hogy egy utalás néhány órán belül, vagy azonnal teljesüljön. Ügyfeleink azonban ebből csak annyit látnak,hogy bankügyeik gyorsabban és hatékonyabban intéződnek. Ettől közvetlenül még nem lesz több bevételünk, de növelni tudjuk a működésünk alapját képviselő bizalmat.

Az arculatváltáshoz közvetlenül kapcsolódóan egy rendhagyó akcióval készültünk.

Duna Prémium számlacsomagunkat ingyenessé tettük az új ügyfelek számára. Itt valódi ingyenességről beszélhetünk. Bizonyos tranzakciós darabszámig a számla vezetése és a számlán bonyolított tranzakciók is ingyenesek.

Reméljük sok ügyél él ezzel a rendkívül kedvező lehetőséggel.

 
 
Sportsarok
 
Az év Bankja 2012
 

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Mosonmagyaróvár Magyar utcai Fiókunk 

2017. szeptember 19-én kedden,

a szolgáltató által előre bejelentett áramszünet miatt

zárva tart.

Pénzügyeiket e napon a Mosonmagyaróvár, Szent I. kir. u. 121. alatti fiókunkban intézhetik.

 

Megértésüket köszönjük!
Kelt: Győr, 2017. augusztus 30.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.








Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Jánossomorjai fiókunk nyitva tartása 2017.07.31-től (hétfő) megváltozik a következőképpen:

 

Hétfő:                      7.30 órától 16.30 óráig

Kedd:                      7.30 órától 15.45 óráig

Szerda:                   7.30 órától 15.45 óráig

Csütörtök:              7.30 órától 15.45 óráig

 Péntek:                  7.30 órától 15.00 óráig

Szombat:                8.00 órától 12.00 óráig

ebédidő:                  12.00 órától 12.30 óráig

 Reméljük, hogy az új ügyfélfogadási rendünk megelégedésükre szolgál majd és továbbra is elégedett ügyfeleink között tudhatjuk Önöket!

 

 DUNA TAKARÉK BANK Zrt.








Tisztelt Ügyfelünk!

 

Az alábbiakban tájékoztatjuk a Duna Takarék Bank Zrt. informatikai rendszerkarbantartásáról és az SMS üzenetek tartalmi módosulásáról.

Informatikai rendszerkarbantartás:

A Duna Takarék Bank Zrt. informatikai rendszereinek karbantartása miatt a NetB@nk rendszerünk és az SMS küldő szolgáltatásunk

2017 július 1. 15.00 órától előre láthatóan 2017 július 1. 20.00 óráig nem lesz elérhető.

A bankkártyás tranzakciók kiszolgálását a leállás nem érinti, bankkártyájukat a megszokott módon tudják használni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a bankkártyás vásárlásokról a karbantartási időszak alatt Ügyfeleink nem kapnak SMS értesítést.

SMS üzenetek tartalmi módosulása:

Az SMS szolgáltatásban elvégzett módosítások miatt a küldött SMS-ek feladójának száma változik. Az új szám: +36 30 344 4332.

Változik a kártya tranzakciókról küldött SMS-ek tartalma. Az Ügyfeleknek küldött SMS-ben a kártya számának utolsó négy számjegyén, a kártya használat időpontján és a tranzakció összegén kívül, újra megjelenik a vásárlás helye és az aktuális egyenleg információ.

 

Az informatikai rendszerkarbantartás szükséges ahhoz, hogy a Duna Takarék Bank Zrt. által nyújtott szolgáltatásokat időről-időre megújítsuk. Bízunk benne, hogy a fejlesztések elnyerik Ügyfeleink tetszését, köszönjük türelmüket.

 

2017.06.30.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.






Tisztelt Ügyfelünk!

 

A Duna Takarék Bank Zrt informatikai rendszereinek karbantartása és hardver eszközeinek modernizálása miatt az electra rendszerünk és SMS szolgáltatásunk 2017 június 9-én 16 órától előre láthatóan 2017 június 11-én 21 óráig, a netbank rendszerünk pedig 2017 június 9-én 22 órától előre láthatóan 2017 június 11-én 21 óráig nem lesz elérhető. A bankkártyás tranzakciók kiszolgálását a leállás nem érinti.

A rendszerek újraindítása után a netbank internetes elérési címe változni fog. A könyvjelzőbe vagy kedvencek közé mentett, illetve a kereső weboldalakon (Google, Bing, stb.) találati listában szereplő hivatkozások használatával már nem lesz elérhető a szolgáltatás.

A netbank eléréshez kérjük www.dunatakarek.hu weboldalon a lap tetején található Netb@nk belépés gomb használatát.

A hardverek korszerűsítése miatt a küldött SMS-ek feladójának száma is változik. Az új szám: +36 30 344 4520.

Változik a kártya tranzakciókról küldött SMS-ek tartalma is. A továbbított SMS a kártya számának utolsó négy számjegyét, a kártya használat időpontját és a tranzakció összegét fogja tartalmazni.

 

A kellemetlenségért elnézést kérünk.

 

Tisztelettel:

 

Duna Takarék Bank Zrt.

2017.06.08.

 





Tisztelt Ügyfelünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy szombaton is nyitva tartó Fiókjaink

 

2017. június 10-én szombaton

zárva tartanak.

 

Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.


Kelt: Győr, 2017. június 1.
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.



DUNA TAKARÉK BANK Zrt






 
Tisztelt Ügyfelünk!

 

A Duna Takarék Bank Zrt. informatikai rendszereinek karbantartása, fejlesztése miatt

2017. április 29.-én 22:00- órától előre láthatóan 2017. április 30.-án 18:00- óráig
a Netbank rendszerünk 
nem lesz elérhető.

 A kellemetlenségért elnézést kérünk.

 

Duna Takarék Bank Zrt.
Győr, 2017. április 25.




Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Dorogi, Nyergesújfalui és Esztergomi Fiókjaink

 

2017. május 13-án

szombaton

zárva tartanak.

 

Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.

Kelt: Győr, 2017. április 25.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.



Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Mosonmagyaróvár, Magyar utca 17-21. szám alatti Fiókunk nyitvatartása az alábbi napokon változik: 

2017. május 19-én pénteken 12 óráig tartunk nyitva,

2017.május 20-án szombaton zárva tartunk.

 

Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.

 

 

Kelt: Győr, 2017. április 25.
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.





Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy szombaton nyitvatartó fiókjaink 

2017. április 1-én szombaton

és

2017. április 15-én szombaton

zárva tartanak. 

Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.

 

Kelt: Győr, 2017. március 17.
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.

 












Tisztelt Ügyfelünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy költözés miatt Fiókunk  

2017. február 3-án pénteken

zárva tart.

Pénzügyeiket e napon Bajnai fiókunkban intézhetik.

Egyúttal örömmel tájékoztatjuk, hogy eredeti címen (Gyermely, Petőfi tér 5.) lévő Bankfiókunk átépítése megtörtént, így 2017.02.06. hétfőtől teljesen megújult

 környezetben várjuk ügyfeleinket.

 

Kelt: Győr, 2017. január 31.
Megértésüket megköszönve:
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.




Tisztelt Ügyfelünk!
 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy költözés miatt Fiókunk

2017. január 27. pénteken

és

2017. január 28. szombaton

 zárva tart.

Pénzügyeiket 2017.01.27-én pénteken a Győr Üzleti Központi fiókban (Győr, Árpád u. 93) intézhetik. Szombaton e fiók zárva tart.

Egyúttal örömmel tájékoztatjuk, hogy eredeti Bankfiókunk felújítása megtörtént, így

2017.01.30. hétfőtől már a megszokott helyen

(Győr, Aradi Vértanuk útja 15.), de teljesen megújult környezetben várjuk ügyfeleinket.

 

Kelt: Győr, 2017. január 18.

Megértésüket megköszönve:
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.







Tisztelt Ügyfelünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Bankunk nyitvatartása az ünnepi időszakban az alábbi napokon módosul.

Fiókunk


2016. december 30-án pénteken

13 óráig tart nyitva.

  

Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.

 

Kelt: Győr, 2016. december 28.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.




 Tisztelt Ügyfelünk!