Megújultunk! Interjú Illés Zoltánnal


 1. Arculat váltás történt a Duna Takarék Banknál. Miért látták szükségesnek a váltást?

Illés Zoltán:Az 1960-ban alapított Duna Takarékszövetkezet 2013. szeptember 30-án alakult bankká. Az új működési formához kapcsolódóan átalakítottuk a szervezeti felépítést, szigorúbb prudenciális elveket vezettünk be, és felülvizsgáltuk szolgáltatásaink, termékeink körét.

Az arculat megújításának célja, hogy frissítsük, modernizáljuk a Bankról kialakult képet, hangsúlyozzuk a banki működési forma előnyeit, megkülönböztessük magunkat versenytársainktól, ugyanakkor utaljunk hagyományos értékeinkre: elsősorban a bizalomra és a biztonságra.

 
2. Megváltozik a bank neve is?

I.Z.: Nem, hivatalos nevünk továbbra is Duna Takarék Bank Zrt.

 

3. Az új logóból elhagyták a takarék szót. Ez egyfajta szakítás a múlttal?

I.Z.: Semikképp sem. Nagyon fontosnak tartjuk közel 60 éves múltunkat, büszkék vagyunk az ügyfeleinkkel kialakított bizalmi, személyes kapcsolatra. A változás és a fejlődés azonban pont ugyanennyire szerves része életünknek. Univerzális Bank lettünk. Szolgáltatási palettánk ma már teljeskörű, megtalálhatók még ugyan benne az okmányos betétek, takarékszelvények, de például a new yorki tőzsdére bejegyzett vállalatok részvényeinek beszerzésében is tudunk segítséget nyújtani. Szerettük volna az új logóban ezt a fejlődést érzékeltetni és a hangsúlyt a banki működési formára helyezni. Ennek megfelelően az új arculatban a Bank szó kiemelten szerepel, de utalva múltunkra a Duna-, és a Takarék szavak kezdőbetűi is helyet kaptak.

 
4. Változtak a színek is?

I.Z.: Itt inkább csak frissítésről beszélhetünk. Figyelmbe vettük, hogy az egyre nagyobb teret nyerő digitális felületeken az élénkebb árnyalatok erősebb hatásúak.

 

5 .  Van köze a váltásnak a takarékszövetkezeti integrációhoz?

I.Z.: Mindössze annyiban, hogy az integráció tagjai ugyanolyan versenytársaink, mint a többi hitelintézet. Fontos tehát, hogy értékeinket hangsúlyozva meg tudjuk különböztetni magunkat tőlük.

 

8. Az arculatváltáshoz kapcsolódóan módosítottak a termékeiken, illetve szolgáltatásaikon?

I.Z.: Ahogy korábban is említettem, az elmúlt években jelentős előrelépéseket tettünk ezen a téren. Úgy gondolom mára már teljes körű a szolgáltatási palettánk. Az arculatváltás ennek a folyamatnak inkább már csak egy utolsó lépése. Ez nem jelenti, hogy ne gondolkoznánk folyamatosan azon, hogy  tudnánk még jobbak, még közvetlenebbek lenni. Menedzserként és tulajdonosként vallom, hogy a piaci változásokra úgy kell reagálnunk, hogy ügyfeleink azokból csak az előnyöket érzékeljék. Jó példa erre az azonnali átutalás témaköre. Rengeteg erőfeszítés, fejlesztés és munka áll amögött, hogy egy utalás néhány órán belül, vagy azonnal teljesüljön. Ügyfeleink azonban ebből csak annyit látnak,hogy bankügyeik gyorsabban és hatékonyabban intéződnek. Ettől közvetlenül még nem lesz több bevételünk, de növelni tudjuk a működésünk alapját képviselő bizalmat.

Az arculatváltáshoz közvetlenül kapcsolódóan egy rendhagyó akcióval készültünk.

Duna Prémium számlacsomagunkat ingyenessé tettük az új ügyfelek számára. Itt valódi ingyenességről beszélhetünk. Bizonyos tranzakciós darabszámig a számla vezetése és a számlán bonyolított tranzakciók is ingyenesek.

Reméljük sok ügyél él ezzel a rendkívül kedvező lehetőséggel.

 
 
Sportsarok
 
Az év Bankja 2012
 

Tisztelt Ügyfelünk!

 Ezúton tájékoztatjuk, hogy szombaton is nyitva tartó Fiókjaink

 2017. december 23-án és december 30-án

 szombaton

zárva tartanak.

 Reméljük, hogy a változás nem okoz Önnek kellemetlenséget és továbbra is elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük.

Megértésüket köszönjük!


Kelt: Győr, 2017. november 22.
DUNA TAKARÉK BANK Zrt.





Tisztelt Ügyfelünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Dunaszigeti Fiókunk

2017. október 26-án csütörtökön,

a szolgáltató által előre bejelentett áramszünet miatt

zárva tart.

Pénzügyeiket e napon a legközelebbi Püski, Arany János utca 2. szám alatti, illetve további fiókjaink bármelyikében intézhetik.

Megértésüket köszönjük!


Kelt: Győr, 2017. október 19.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.






Tisztelt Ügyfelünk!

2017. október 14-én (szombat) 22:00 és 23:00 között várhatóan 15 perc időtartamban a NetBank rendszerünkben karbantartás miatt szolgáltatás kiesés várható.

Megértését és türelmét előre is köszönjük.

 

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.

 


 

Tisztelt Ügyfelünk!

A bankkártya rendszert üzemeltető társaság karbantartása miatt 2017. szeptember 24-én (vasárnap) a következő kiesések várhatóak:

  • 00:00 – 02:00 órák között előre láthatólag 30 percig a teljes kártyaforgalom szünetelni fog.  

    Ezen időszak alatt a Takarékbank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatók sem saját, sem idegen ATM-eken és kereskedői terminálokon, illetve más hitelintézetek által kibocsátott kártyák sem fognak működni a Takarékbankhoz bekötött ATM-eken és kereskedői terminálokon.
     
  • A fenti időszakban a mobil egyenleg feltöltés tranzakciók is szünetelni fognak.  


Megértését és türelmét előre is köszönjük.

 

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.

 




Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Mosonmagyaróvár Magyar utcai Fiókunk 

2017. szeptember 19-én kedden,

a szolgáltató által előre bejelentett áramszünet miatt

zárva tart.

Pénzügyeiket e napon a Mosonmagyaróvár, Szent I. kir. u. 121. alatti fiókunkban intézhetik.

 

Megértésüket köszönjük!
Kelt: Győr, 2017. augusztus 30.

DUNA TAKARÉK BANK Zrt.








Tisztelt Ügyfeleink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Jánossomorjai fiókunk nyitva tartása 2017.07.31-től (hétfő) megváltozik a következőképpen:

 

Hétfő:                      7.30 órától 16.30 óráig